Krasový víkend

Sobotní letní kras nalákal mnohé. Sloupské cesty Výstřiky a Rodeo nás přivedly k "novince" Brainstorm, překvapivě pěknému nezáludnému lezení...klasická   sedmička západního stylu.

Alča v nástupu Brainstorm
vrcholové partie
Mareček s Jiříkem
Vrcholová Francie
Každoroční neúspěšný pokus v Mauglího mě opět utvrdil v tom, že 7- to opravdu nemůže být ani náhodou, tak malou lištu jsem v životě ještě neudržel. 
Asu se na průstup Poštěvákem připravil v Praseti
V neděli využíváme deště a bez výčitek míříme do díry Kostelíka. Asu zde kdysi s Čajem rozdělal projekt a hodlal ho přelézt. V autě blouznil o lehké osmičce, ale už prvním pokusem mi bylo jasné, že to ani zkoušet nebudu. Nakonec se z toho vyklubala jedna z nejtěžších cest v Kostelíku s atraktivním názvem Snesitelná lehkost blití. Jedná se opravdu o monumentální linii, která začíná na pilíři, kde vedou cesty Hodinky a Podraz, a končí až nad Krasovým hnusákem. Cestu lze rozdělit na dvě délky, první je tak za 7+, když víte, kde jsou chyty. Cvaká se nejprve rezavý nýt vlevo na pilíři a pak mírně vpravo přes 2 borháky pod strop. Následuje stropový úsek, kde se Asu pohyboval hlavou vzhůru a podobně. Tahle část vypadá na minimálně 8+. Každopádně se jedná o cestu s asi nejvyšším počtem krápníků v Krase, potkáte totiž čtyři.
Jedna z mnoha dekadentních linií - Okno

11 comments:

Anonymous said...

super tip. díky. a.

Unknown said...

Čau Poku. Jen pro pořádek se jednalo o můj projekt, do kterého jsem Asua přizval a spolu jsme jej odjistili. To, že do toho vlezl aniž by mi napsal, mě celkem naštvalo. Třeba bych mu popřál štěstí, třeba bych do toho šel s ním, ale je to slušnost...čaj

Pøk said...

to ja Caju vubec netusim, jak to mate....a nemyslis spis ten vas projekt s nazvem Sirotek?

asu said...

Čaju, jak sem psal v mailu projekt vlevo (SLB) jsme spolu navrtali první BH ze země a z něj navrtali "Tvou" linku Sirotka shora. Minulý týden jsem dokončil levou linku a tento víkund ji vylezl. Na Sirotka sem ani nešáh, chobote!
Asu

asu said...

Příkládám starší článek + foto, kdy jsem SLB rozdělal (aby tedy bylo jasno). Pro fajnšmekry je tam příjemné počtení o životě od jednoho pořízka jménem Dita...
http://casnacaj.blogspot.cz/2011/03/jaro-po-holstejnsku.html

Pøk said...

jo ten Dita, to je supermachr!

Anonymous said...

No to ste hodní, že vytahujete starý hříchy. A já se vám svěřovala jak vlastním bratrům... :) Dita

Unknown said...

Omlouvám se za nedorozumění, myslel jsem že jde o sirotka...

Anonymous said...

no tak jesteze se to vyresilo, uz jsem si asua chtel smaznout z mobilu.
janis

Anonymous said...

Mauglí měl svoji dvoustupňovou škálu obtížnosti. 1. stupeň "jde to".
2. stupeň "nejde to".
Někdy používal i mezistupeň: "jde to, ale blbě".
Možná ta 7- je ten mezistupeň.
CHC

Pøk said...

dnes jsem zjistil, ze kdyz clovek zapremysli, tak to nakonec neni az tak tezke:-). Takze bych tomu dal "jde to"